جزئیات سرویس

  1. خانه
  2. 4 روز
  3. جزئیات خدمات

انتخاب ژورنال مناسب برای مقاله شما

توضیح

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در نگارش و اجرای یک طرح پژوهشی با دوستانتان یا با اساتید خود همکاری داشته­ اید و تقریباً مراحل نگارش پروپوزال، اجرای طرح پژوهشی و نگارش مقاله را بدون وقفه و با همکاری و همراهی همه اعضای تیم انجام داده­ اید، اما مراحل انتخاب ژورنال و سابمیت مقاله معمولاً با چالش­هایی همراه است که اگر از دوستانتان یا پژوهشگران دیگر بپرسید خیلی‌ها مقالات خود را در ژورنالی سابمیت نکرده‌اند یا حتی اگر یک بار هم تلاش کرده باشند نتیجه آن پابلیش مقاله نبوده و به هر دلیلی از ارائه نتایج مقاله و ادامه کار انصراف داده ­اند و نتیجه طرح بدون اینکه منتشر بشود در سیستمشان خاک میخورد.

انتخاب ژورنال مناسب و سابمیت مقاله آخرین گام در یک طرح پژوهشی است؛ میتوان گفت که با سابمیت و پابلیش مقاله در یک ژورنال معتبر، درخت طرح پژوهشی به ثمر می‌نشیند و همه می‌توانند از این طرح منفعت خود را ببرند.

سرویس اصلی:

معرفی ۲ تا ۵ ژورنال متناسب با عنوان مقاله شما
(عنوان کامل ژورنال و لینک ژورنال را در اختیار شما قرار می دهم، خودتان با همفکری هم‌تیمی‌های خود انتخاب کنید که مقاله‌تان را در کدام ژورنال سابمیت میکنید.)

افزودنی‌های سرویس:
شما با انتخاب هر افزودنی، میتوانید خدمات خاصی را دریافت کنید، از شما درخواست میکنم لطفا با دقت تمام افزودنی‌ها را مطالعه کنید و موردی که مورد نظرتان است را در قسمت پیام به فریلنسر با بنده مطرح کنید. باید بررسی‌های لازم انجام شود و در صورتی که مشکلی نباشد به شما اطلاع میدهم که افزودنی را خریداری کنید.

توجه: لطفاً قبل از خریداری سرویس از بخش ارسال پیام به فریلنسر با ما در ارتباط باشید و عنوان مقاله خود را برای ما ارسال کنید که بررسی‌های لازم انجام شود، فقط در صورت قبول قطعی پروژه از جانب ما اقدام به خریداری کنید.

در افزودنی شماره ۱ این موارد ارائه خواهد شد:

افزودنی ۱: انتخاب ژورنال های خارجی و داخلی با توجه به شرایط اختصاصی شما (زمان، هزینه، اعتبار)

  • با توجه به اینکه هر تیم پژوهشی مدت زمان خاصی برای سابمیت و پابلیش مقاله خود در ژورنال از طرف سازمانی که با آن قرارداد بسته‌اند دارند، ما ژورنال را متناسب با زمان شما انتخاب خواهیم کرد.
  • با توجه به اینکه هر تیم پژوهشی مقدار هزینه مشخصی برای پابلیش مقاله در ژورنال در نظرگرفته است، ما ژورنال را در محدوده هزینه مورد نظر شما انتخاب خواهیم کرد.
  •  با توجه به قرارداد شما با سازمان مربوطه مبنی بر انتخاب ژورنال با شرایط خاص؛ آی اس آی، ایمپکت فاکتور، انتشار در پایگاه اطلاعاتی خاص و غیره ما ژورنال اختصاصی شما را انتخاب خواهیم کرد.

 

 

در افزودنی شماره 2 این مواردارائه خواهد شد:

انتخاب یک تا سه ژورنال و ارسال جزئیات ژورنال مثل راهنمای نویسندگان، مدت زمان داوری، هزینه برای پابلیش اطلاعات مرتبط به ژورنال

  • یکی از انتخاب های عاقلانه یک تیم پژوهشی این است که به جای انتخاب یک ژورنال دو یا سه ژورنال را در ابتدای کار انتخاب می کنند، در صورتی که مقاله در ژورنال شماره ۱ مورد پذیرش قرار نگرفت به سراغ لیست ژورنال های خود یعنی ژورنال شماره ۲ می روند و بدون معطلی مقاله خود را در ژورنال شماره دوم ثبت می‌کنند.
  • ارسال اطلاعات ضریب تاثیر، مدت زمان داوری مقاله در ژورنال مورد نظر، روش انتشار مقاله، فرم درباره ژورنال و راهنمای نویسندگان، اهداف و حوزه کاری ژورنال هدف و….
  • چک اسم ژورنال در ژورنال های فاقد اعتبار، جعلی و دادن اطمینان به شما

در این افزودنی ۳ ژورنال حداکثر به شما معرفی می شود انتخاب این که یک، دو یا سه ژورنال به شما معرفی شود با شماست.

 

 

در افزودنی شماره 3 این موارد ارائه خواهد شد:

  • انتخاب حداکثر ۳ ژورنال
  • ارسال جزئیات ژورنال
  •  چک مقاله شما برای بررسی ساختار مقاله
  • مطرح کردن تغییراتی که لازم هست روی مقاله شما انجام شود که شما بتوانید مقاله خود را در ژورنال مورد نظر سابمیت کنید

 

 

در افزودنی شماره 4 این موارد ارائه خواهد شد:

  • انتخاب حداکثر دو ژورنال
  • انجام تغییرات لازم روی مقاله مقاله شما برای سابمیت در ژورنال مورد نظر
  •  انجام تغییرات فقط مطابق یک ژورنال (تعهد بنده مربوط به ایرادات فنی مقاله شماست نه محتوای علمی آن)

در صورت قبول پروژه پس از ارتباط با ما مراحل کار به این شکل خواهد بود:

  1. خریداری افزودنی‌های مورد نیازتان
  2. انتقال به صفحه سرویس خریداری شده ارسال فایل ورد مقاله
  3. دریافت مقاله و بررسی اولیه توسط تیم ما
  4. ارسال لیست ژورنال
  5. در صورت انتخاب افزودنی های 2، 3 و 4 فایلهای مورد نیاز برای شما ارسال خواهد شد.

نکته مهم: درصورتی که  افزودنی شماره 3 یا ۴  را انتخاب کرده باشید، مدت زمان انجام پروژه تغییر خواهد کرد و زمان تحویل کار پس از بررسی کار و انتخاب ژورنال ها به شما اطلاع داده میشود. لطفا بعد از خریداری سرویس به ما اطلاع دهید.

 

 

انتخاب ژورنال مناسب، سابمیت مقاله به درستی و طبق درخواست ژورنال مورد نظر میتواند خیال شما را از بابت انتشار مقاله تان راحت کند، پس اگر می خواهید یک یا چند ژورنال مناسب مقاله خود را پیدا کنید و از جزئیات کاری ژورنال های مرتبط با مقاله مطلع باشید می توانید این کار را به تیم ما بسپارید.

سوالات متداول سرویس

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است