جزئیات سرویس

  1. خانه
  2. 2 روز
  3. جزئیات خدمات

طراحی پوستر ارائه همایش

توضیح

اگر برای ارائه مقاله در همایش پذیرفته شده‌اید و نمیدانید چطور باید پوسترتان را طراحی کنید، جای درستی آمده‌اید. ما در گرافولند با سالها تجربه طراحی انواع بنرهای مختلف برای همایشهای مختلف و همچنین تجربه آموزش طراحی پوستر ارائه‌ی مقاله در همایش، کنار شما هستیم تا به بهترین شکل ممکن در همایش پیش رویتان بدرخشید. کافی است که این سرویس را خریداری کنید، فایل چکیده‌تان را برایمان بفرسیتید و بگویید که برای کدام همایش پذیرش گرفته‌اید. ما در سریعترین زمان ممکن پوسترتان را در سایز مناسب و استانداردهای آن همایش برایتان ارسال میکنیم.

 

ویژگی‌های متمایز کننده گرافولند:

  1. خلاقیت: ما با دارا بودن دید خلاق و منحصربه‌فرد، به طراحی‌های نوآورانه و جذاب شهرت داریم.
  2. دقت در جزئیات: توجه ویژه به جزئیات در هر جنبه از طراحی‌ها، از اثرگذارترین ویژگی‌های ما است.
  3. تعهد به کیفیت: ما نسبت به کیفیت طرح‌های شما متعهد هستیم .
  4. تنوع استایل‌ها: ما در طراحی های خود فقط از یک استایل استفاده نمیکنیم، بلکه تنوع بخشی مهمی از طراحی ماست.
  5. تعامل موثر: توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و درک دقیق از نیازهای آنها، به ما کمک می‌کند تا پروژه‌ها را به خوبی اجرا کنیم و بهترین نتیجه را ارائه نماییم.

 

توضیحات نحوه ارائه پوستر:

  • در سرویس پایه به قیمت 120 هزار تومان، یک پوستر ارائه همایش طراحی میشود.
  • تا دو مرتبه ویرایشات لازم حداکثر تا 24 ساعت پس از ارسال طرح اولیه انجام میشود.
  • 3 مرتبه ویرایش اساسی روی پوستر طراحی شده در صورت نیاز انجام میشود و وظیفه گرافولند میباشد!
  • توجه کنید! ویرایشات شما نباید موجب زیرپا گذاشتن قوانین اساسی طراحی شود زیرا باعث از بین رفتن جذابیت و زیبایی بنر میشود اما ویرایشات دیگر انجام میشوند.

 

توضیحات قیمت و افزودنی ها:

  • سرویس پایه شامل طراحی یک پوستر ارائه، متناسب با همایش مورد نظر میباشد که هزینه طراحی آن 120 هزارتومان میباشد.(این پوستراجازه 3 مرتبه ویرایش دارد)
  •  افزودنی یک پوستر بیشتر با طراحی یک پوستر اضافه برای شما مطابق استانداردها و با هزینه 90 هزارتومان ارائه میشود. (هر پوستر اضافه اجازه 3 مرتبه ویرایش دارد)
  • افزودنی دو پوستر بیشتر با طراحی دو پوستر اضافه برای شما مطابق استانداردها و با هزینه 150 هزارتومان ارائه میشود. (هر پوستر اضافه اجازه 3 مرتبه ویرایش دارد)
  • افزودنی یک ویرایش بیشتر برای زمانی است که شما از 3 ویرایش اصلی و رایگان خود استفاده کرده‌اید و بازهم نیاز به ویرایش اضافه دارید و با هزینه 20 هزارتومان انجام میشود.

 

افزودنی یک یا دو پوستر بیشتر شامل تخفیف ویژه هستند بنابراین اگر چند همایش در حال برگزاری میباشند، اقدام به خرید دو پوستر یا بیشتر نمایید تا این تخفیف شامل شما شود.

 

برای انتخاب مطمئن‌تر، لطفا نمونه کارها را ببینید و با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید! جهت سفارش طراحی همینجا اقدام کنید!

 

 ما با تجربه و مهارت کافی در زمینه طراحی گرافیک بهترین پوسترها را برای شما ایجاد خواهیم کرد تا شما به بهترین شکل ممکن در همایش حاضر شوید.

 

 

زبانهایی که فریلنسر تسلط دارد.

سوالات متداول سرویس

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است