جزئیات سرویس

  1. خانه
  2. 3 روز
  3. جزئیات خدمات

نگارش متن سرویس‌های شما در سایت + مشاوره ثبت سرویس

توضیح

در این سرویس ما به شما کمک میکنیم که به عنوان فریلنسر فعالیت خودتان را در سایت ژیوارسرویس شروع کنید. اکثر اوقات پیش می‌آید که ما مهارتهای زیادی داریم اما توانایی بیان مهارتهایمان را به شکل درست و قابل قبولی نداریم. در این مواقع بهترین کار ممکن کمک گرفتن از یک نویسنده برای نوشتن جزئیات کار شما است. با توجه به فعالیت حرفه‌ای من در سایت ژیوارآموزان به عنوان کپی رایتر و فعالیت فریلنسری برای یک مدت طولانی به عنوان تولید کننده‌ی محتوای فروش محور، برای نوشتن توضیحات سرویسهایتان میتوانید از من کمک بگیرید. احتمالا میدانید که من علاوه بر فعالیت به عنوان فریلنسر در ژیوارسرویس، به عنوان یکی از بنیانگذاران نیز فعالیت دارم و به خوبی روی تمام ابعاد کار این سایت و نحوه نگارش درست برای آن مسلط هستم. البته همیشه پیشنهاد من این است که خودتان متن سرویستان را بنویسید، اما اگر اینکار برایتان سخت است یا فکر میکنید نمیتوانید به خوبی انجامش دهید، من اینجا هستم که کار شما را راحت کنم.

 

درسرویس پایه به قیمت 119000 تومان این خدمات ارائه میشود:

نگارش توضیحات سرویس، مشابه دیگر سرویسهای سایت ژیوارسرویس و کاملا فروش محور.

بهینه سازی متن سرویس برای نمایش در گوگل برای سرچ کاربران.

رعایت کامل اصول کپی رایتینگ برای جذب بهتر مخاطب و معرفی کامل ابعاد مختلف سرویس شما.

نگارش توضیحات افزودنی‌های سرویس شما و همچنین مشاوره انتخاب افزودنی.

سرویس پایه حداکثر طی 72 ساعت انجام خواهد شد.

 

افزودنی یک سرویس بیشتر:

با انتخاب این افزودنی به جای یک سرویس، توضیحات برای دو سرویس نوشته خواهد شد.

تمام خدمات سرویس پایه برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

با انتخاب این افزودنی 2 روز به مدت تحویل سرویس افزوده خواهد شد.

 

افزودنی دو سرویس بیشتر:

با انتخاب این افزودنی درمجموع توضیحات برای سه سرویس نوشته خواهد شد.

تمام خدمات سرویس پایه برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

با انتخاب این افزودنی 4 روز به مدت تحویل پروژه افزوده خواهد شد.

 

 

چند نکته مهم:

هزینه این سرویس یعنی فعالیت به عنوان کپی رایتر بسیار بالاتر از مبلغ ذکر شده است، اما اینجا من به عنوان مدیر سایت، صرفا جهت اطمینان از جدیت شما برای فعالیت به عنوان فریلنسر این سرویس را با هزینه کمی ایجاد کرده‌ام.

با انتخاب این سرویس من حداکثر طی 72 ساعت متن سرویس شما را برایتان ارسال خواهم کرد، برای انتخاب تصویر سرویس میتوانید به گرافولند جهت طراحی بنر سرویس مراجعه کنید.

متنی که برایتان ارسال میشود کاملا ویرایش شده و آماده انتشار است، اما درصورتی شما نیازی به ویرایش بینید، ویرایشات لازم انجام خواهد شد.

شما میتوانید برای چند سرویس همزمان اقدام کنید یا اینکه تک تک سرویسهایتان را سفارش دهید و منتشر کنید، به هرحال ما اینجا هستیم که بهترین متن فروش ممکن را برای شما آماده کنیم.

 

 

چرا باید نوشتن توضیحات سرویستان را به من بسپارید:

من از مدیران این وبسایت هستم و قطعا بهترین محتوا را برای فریلنسرهای وبسایت خودم تولید خواهم کرد، چون فروش بیشتر شما یعنی سود بیشتر من!

من مدتهاست که به عنوان تولید کننده‌ی محتوای فروش محور و سئو شده فعالیت دارم و با سلیقه و خواسته‌ی مخاطبم کاملا آشنا هستم.

من میتوانم دسته بندی مورد نیاز شما را به سایت اضافه کنم و به بهترین شکل برای ثبت سرویس به شما مشاوره و پیشنهاد بدهم.

و…

 

لطفا بعد از سفارش سرویس در قسمت پیام‌ها، به صورت کامل خدماتی که میخواهید ارائه کنید را توضیح دهید و همچنین درمورد رزومه خودتان مواردی که لازم است را ارسال کنید. قبل از شروع نوشتن سرویستان سوالاتی از شما خواهم پرسید و براساس آن سوالات، به بهترین شکل ممکن توضیحات سرویس شما را برای همین سایت خواهم نوشت.

 

تمام خدمات ارائه شده در این سرویس شخصا توسط خود من انجام خواهد شد.

زبانهایی که فریلنسر تسلط دارد.

سوالات متداول سرویس

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است